Tästä se alkaa. Juuri liittyi kirjoittajien joukkoon tyttönen, anninanni nimeltään. Tytön aivoitukset suorastaan täyttävät pään ja siksi ne on päästettävä irti. Vapaiksi ja ilman rajoituksia. Tytön kirjoitukset kertovat tarinaa prinsessasta ja hänen valtakunnastaan.

. . . . . . . . .

Ajatellut olen asiaa jo pidempään, mutta blogin luominen on sitten jäänyt kuitenkin tekemättä. Tuntuu, että on tarve purkaa ajatuksiaan jonnekin. Anonyymisti, mutta julkisesti. Niin kuin kaikki muutkin blogin haltijat täällä :) Sekoitun siis massaan. Tahallisesti, vaikka yleensä yritän sitä välttää.

. . . . . . . . .

Tyttönen päättää kuitenkin nukkua yön yli ja jäsennellä ajatuksiaan ennen kuin aloittaa raapustamaan tarinoita päiväkirjaansa. Ennen nukkumaan menoa hän menee vielä halimaan hieman omaa prinssiään ja kertomaan kuinka onnellinen on. Sitä, että rakastaa, ei koskaan voi kertoa liian montaa kertaa.